یک پردیس

این‌بار به جای نوشتن، هم‌فکری نیاز دارم؛ برای حل یک معمّا که حل شدن و نشدن آن تاثیری در زندگی من نخواهد داشت. امّا به هر حال معمّای مضحکی شده برای خودش.

فرض کنید روزی در یادداشت‌های گوشی‌تان (که در Google Keep نگهداری‌شان می‌کنید) یک یادداشت جدید ببینید که خودتان ننوشته‌اید، چه واکنشی نشان می‌دهید؟ بویژه این‌که بدانید کسی به حساب کاربری Google شما دسترسی نیافته است.

حال اگر متن یادداشت کمی تا قسمتی هم مشکوک باشد چه؟

احتمالات چیست؟ گام‌های حل این معما چیست؟

  • ۹۶/۱۰/۲۵
  • پردیس

تفکرات من

نظرات  (۲)

یعنی چی مشکوک باشه؟

یعنی حتی نحوه نوشتارش هم به یادداشت های خودت نمی خوره؟
پاسخ:
سلام.

نه. در واقع یک پاراگراف ناقص است که به زبان انگلیسی نوشته شده. اما کاملا مشخص است یک Native اون رو ننوشته. همچنین غلط گرامری هم داره. غیر از این‌ها، ناقص هم مانده.

روزی که دیدمش، تاریخش نشون می‌داد ۲ ذوز قبل دیده شده. اما نکته این‌جاست که من هر چقدر هم حافظه‌ام یاری نکنه، دوروز قبل رو فراموش نمی‌کنم!
چه ترسناک 😨

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی