یک پردیس

تا مطالب مربوط به آموزش لاتین مرتب و قابل اشتراک شود، نمی‌دانم راجع به چه بنویسم؛ در حالی که نیاز به نوشتن را در خودم احساس می‌کنم.

کسی اگر هست که مرا یاری کند و بگوید از چه و از که بنویسم نظرش را برایم مکتوب کند؛ لطفاً.

  • ۹۶/۰۳/۰۴
  • پردیس

نظرات  (۲)

پردیس عزیز سلام،
من خیلی دوست دارم نوشته‌ی های شما در مورد تجربیاتتون در 5 سال گذشته دانشگاه و یا برنامه‌تون برای 5 سال آینده دانشگاه :)) رو بدونم
:)
  • یه خواننده جدید
  • سلام.
    من دوست دارم بدونم برنامه رفتنت چی شد؟
    منتظر ویزایی یا منتظر نزدیک شدن شروع ترم؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی